Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Τα φρούτα του φθινοπώρου

Έβαλαν και εδώ το χεράκι τους οι μελισσούλες μου. Τόσο όσο χρειάζεται για να σπάνε τα δένδρα από την καρποφορία.

Αχλάδι. Το φρούτο που λαχταρά λάδι (Αχ - λάδι).



Μήλο: Το φρούτο που προσέχει την υγεία μας. Επειδή έχει σκληρό φλοιό μας διατάζει να μην το φάμε όλο (μη - όλο = μήλο)

Μηλίτσα μου μηλίτσα μου δώσε μου ένα μήλο, να το χαρίσω και εγώ να κάμω ένα φίλο.
Μηλίτσα μου μηλίτσα μου τι κρύβεις μες στα φύλλα? Κρύβω αγάπη αληθινή και ένα τσουβάλι μήλα.
Μηλίτσα μου μηλίτσα μου για σπάνε τα κλαδιά σου? Γιατί ει ν' πολλά τα μήλα μου και φταίνε τα έντομα σου.

Όλα τα δένδρα και φυτά έχουν καρποφορία, μόνο αν πάνε οι μέλισσες εις την ανθοφορία.

2 σχόλια:

μελονικος είπε...

Για σου φίλε Γιάννη με τις μαντινάδες σου.
Εσύ κάνεις και τη δουλειά τραγούδι.
Καλημέρα.

melitis ΠΗΝΕΙΑΣ είπε...

Σας αφιερώνω το κανελόριζα λεβέντες.τραγουδάκι πρώτο!